Новини

Актуална информация

18 Март 2020, Сряда

Във връзка с епидемията от COVID -19,  обявеното извънредно положение в страната и постъпващи въпроси от пациенти бихме искали да ви уведомим, че болницата работи нормално, като са взети необходимите противоепидемични мерки. Свижданията са забранени, пропусквателният режим е засилен.

Постъпващите в Клиника по медицинска онкология (химиотерапия) се насочват да ползват входа от страната на болничната аптеката (в дясно на централния вход) с цел намаляване на потоците хора в болничните коридори. Пак поради същата причина придружители не се допускат, с изключение за трудноподвижните пациенти изискващи помощ при приемането.

Плановите операции на неонкологично болни са преустановени. В случай, че имате доказано онкологично заболяване, или сериозни основания за такова, което изисква хирургично лечение, решението дали ще бъдете оперирани при настоящите условия зависи от преценка на лекарите до колко отлагане на операцията може да доведе до прогресия на заболяването и влошаване на изгледите за излекуване. Молим Ви не се колебайте да се свържете с вашия лекар в УСБАЛО, който най-добре ще ви осведоми за всеки индивидуален случай. Профилактичните прегледи и рутинни следоперативни консултации на пациенти без оплаквания са преустановени.

Нуждаещите се от лъчелечение го получават своевременно съгласно решенията на съответните онкологични комисии.

На разположение на интересуващите се е нашата форма за Насочваща консултация по документи, за ползването ѝ е необходимо предварително да се запознаете с условията.